Re: Notebook Toshiba Satellite Pro - procek

Autor: Sebastian Grabowski <sebecco_WYTNIJTO__at_interia.pl>
Data: Wed 03 Nov 2004 - 18:23:01 MET

Ostanio(news:cmao6n$eil$1@polsl.gliwice.pl),Adams
<adams@as-soft.com.pl> wystukał z klawiszy:

> Wisz Pan co............ to jest obciach total,
> slyszal Pan o czym takim jak oszczednosc
> energii, czy tez "dopasowanie" czestotliwosci
> pracy procesora do obciazenia.
> Niech Pan odpali film i zobaczy wtedy
> jaka jest czestotliwosc pracy profesora.
>
> pozdrawiam
> Adams
> PS. Bez urazy, ale doczytaj Pan co kupiles, a potem
> powoluj sie na opis tosiby.

zadnej urazy nie ma, o oszczednosci energii slyszalem
ale nie bardzo wiem jak mam to powiazac, po prostu
od niedawna mam notebooka i sprawy tego typu sprzetu
sa mi obce - dlatego pytam liczac na bardziej jasna odp
w kazdym badz razie teraz wiaze jedno z drugim i nadal
sie dziwie dlaczego procek 500 jest widziany jako np 252 mhz

--
Sebastian 'Sebecco' Grabowski
sebecco_WYTNIJTO_(at)interia(dot)pl