Re: Jaka dobra nagrywarka jako czytnik p³yt ?

Autor: Sniper <sniper10000_at_poczta.onet.pl>
Data: Wed 03 Nov 2004 - 14:48:49 MET

*Tomek Skura* napisa³:

> chcê kupiæ nagrywarkê DVD, ale priorytetem jest odczyt.
> S³ysza³em wiele dobrego o NEC 3500

W³a¶nie kupi³em ten model (dla ¶cis³o¶ci: ND-3500A). Mam go dopiero
z tydzieñ, wiêc nie mogê wiele powiedzieæ, ale jak na razie jestem
bardzo zadowolony. Póki co, napêd doskonale sprawdza siê podczas
grabowania p³yt audio przy pomocy EAC-a; bezproblemowo odczyta³
bardzo star±, potwornie porysowan± p³ytê, z któr± nie potrafi³o
sobie poradziæ 5 innych moich napêdów (m.in. Lite-ON LTR52246S, LG
GSA-4040B i jeszcze 3 ró¿ne CD-ROM-y.). Dodatkowo jest nies³ychanie
cichutki - zarówno podczas wysuwania tacki, jak i odczytu p³yt. W
innych napêdach zawsze mêczy³ mnie potworny ¶wist wiruj±cej p³yty
(zw³aszcza podczas ogl±dania filmów DivX); w NEC-u muszê przystawiaæ
ucho, ¿eby cokolwiek us³yszeæ. A co wiêcej? My¶lê, ¿e czas poka¿e.
Na razie uwa¿am, ¿e to wspania³a zabaweczka...

--
     \^^^^/             Pozdrawiam, Sniper              \^^^^/