Wylaczajacy sie notebook

Autor: Adam 'Adak' Kępiński <adak_at_acn.waw.pl>
Data: Wed 03 Nov 2004 - 14:05:50 MET

Witam.

Mam ja sobie notebooka firmy Siemens Nixdorf - Mobile 510 AGP.
Ma juz kilka lat (PII 400, 128RAM'u), ale jest. I ma cholery minus:
przy proboie polozenia go sobie na kolanach, jakims "nagieciu" obudowy,
uniesieniu, zlapaniu w jakis wrazliwe miejsce, komputer sie wylacza...

Poki lezy spokojnie, z reguly nic mu nie jest, ale jesli go zaczynam
ruszac, to sie wylacza.

Poza tym robi to dosc dziwnie, bo pp takim "wylaczeniu" trzeba wyjac kabel
od zasilacza i wlozyc go ponownie, bo nie chce sie inaczej wlaczyc.

Czy ktos ma jakies pomysly? Ile moze kosztowac naprawa? Co sie stalo?
Polecacie jakis servis notebookow w Warszawie?

Pozdrawiam i TIA

--
Adam Kępiński aka Adak (Android Designed for Assassination and Killing)
adak@acn.waw.pl (primary)    ICQ UIN: 21284055