Gainward 6800LE + zasilacz = problemy

Autor: Doctus <doctus_nospam__at_poczta.onet.pl>
Data: Wed 03 Nov 2004 - 07:30:50 MET

Witam!

Niedawno zmienilem karte na GF 6800LE (Gainward). Mam problemy podczas
grania, praca w Windows ok. Mianowicie gra dziala poprawnie kilka minut, a
pozniej caly komp siada. Na monitorze wypisuje sie komunikat, ze brak
sygnaly i monitor sie wygasza. Mam najnowsze sterowniki nvidia, directx,
najswiezszy bios.
Procek 2000+ xp, asus a7v880, zasilacz modecom 350W... ale tu jestem mocno
zdziwiony, bo patrzylem na pomiar w biose (i sandrze) i napiecie 12V mam
1,68 - 1,71 !!! Czy to jest mozliwe? Jak wspomnialem praca w Windowsie
odbywa sie normalnie.

--
Zdrowko i do dna,
Doctus