Re: plyta do 300zl

Autor: tomasz hajto <mlnmln_at_wp.pl>
Data: Tue 02 Nov 2004 - 22:08:10 MET

> Mam płytę GA-7VT600RZ - kupić, czy nie?
> Odpowiedź nie jest jednoznaczna - zależy,
> jak dla kogo?

Moj problem polega na tym, ze czym bardziej zaglebiam
sie w specyfikacje kazdej dostepnej plyty i poznaje
roznice z tego wynikajace, tym bardziej nie wiem, jaka
wybrac. Aktualnie dochodze do wniosku, ze najlepszym
wyborem (jak dla mnie) bedzie albo plyta renemowanego
producenta na KT880 (w tym bajery typu SATA;) albo
stabilny model na NF2 (ale bez bajerow).
Przechodzac do konkretow:
Co wybrac?
Asus A7V880 Via KT880 + GbLAN + SATA + RAID
Gigabyte GA-7VT880L Via KT880 box
Gigabyte GA-7N400-L nForce2
Abit NF7 Rev 2.0 nForce2, Sound, LAN
Wszystkie kosztuja mniej jak 300zl.
Nie potrzebuje plyty do overclockingu.
Wydajnosc i stabilnosc przede wszystkim.