Re: plyta do 300zl

Autor: Krzysztof Rynkowski <SPAMryniobyd_at_o2.pl>
Data: Tue 02 Nov 2004 - 21:24:00 MET

Użytkownik "tomasz hajto" <mlnmln@wp.pl> napisał w wiadomości
news:cm8p0q$496$1@nemesis.news.tpi.pl...
> Ewentualnie prosze o rade, czy kupic plyte
> GIGABYTE GA-7VT600P-RZ za 200zl, czy jednak
> warto dolozyc 70-80zl na podobna ale na NF2?

Mam płytę GA-7VT600RZ - kupić, czy nie?
Odpowiedź nie jest jednoznaczna - zależy,
jak dla kogo? Jeżeli myslisz o podkręcaniu,
to nie. Ma bardzo ubogi BIOS, do tego stopnia,
że nie można przestawić FSB z 333, na 400MHz.
Mam na niej Bartona 2600+ i po ustawieniu
FSB na 400MHz płyta przywraca automatycznie
częstotliwość na 333MHz. Próbowałem z tym
samym CPU na innej płycie (JetWay) i nie było
takiego problemu. Ponadto dla mnie jest też wadą
brak IrDA (portu podczerwieni). Natomiast
jezeli nie bawisz się w Overlock-era i wszystko
ma pracować standardowo to polecam. Tania
i bardzo stabilna.
BTW. Większe osiągi w wydajności płyty
uzyskiwałem na GA-7VAX + AthlonXP 1700+ 266@333.
niż teraz na GA-7VT600RZ + AthlonXP 2600+ (Barton).