gf5200 + tvout

Autor: Arni666 <arni666/ciach-bo-czemu-nie_at_@op.pl>
Data: Tue 02 Nov 2004 - 19:27:53 MET

jest tak:

posiadam karte GF 5200 z tv out. zebtrałem siw sobie i w końcu zakupiłem
kabelek svideo - euro.
do tego dołożylem tvtools 9.7.
No i obraz na tv niby jest (pulpit czy z pleyera dvd). przy rozdziałce 1024*768 jeszcze jest za
duży. całe to takie blade jakbym w 256 kolorach oglądał i jakoś tak
rozjechane jakby kanał na tv był niedostrojony (nie widzę jakiejś
możliwości jego dostrojenia chociaż mogę sięmylic). wszelkie kombinacje nic nie dają. z detonatorów mogę
posterować jasnością, kontrastem itd. tvtolls tez niewiele pomaga.
podejrzewam, że dlatego, iż nie rozpoznaje chipa na karcie graf. jak
poprawić obraz aby był normalnie kolorowy i w miarę ostry. nie wymagam
jakichś cudów, ale żeby chociaż coś dało się obejrzeć.

--
Pozdrawiam, Arni666
"Nie mam nic przeciwko ruchom kobiet, byle by były rytmiczne."