Wymiana soltek+duron 750 na MSI+sempron

Autor: Kubaz <kuba-z_at_tlen.wytni-to.pl>
Data: Tue 02 Nov 2004 - 19:23:52 MET

Witam

mam okazje sprzedac staruszka juz - solteka SL46-KAV z duronem 750 mhz za
150 zl
i... jak bym dolozyl to bym, kupil plytke MSI nowke za 140 zl na allegro:
http://allegro.pl/show_item.php?item=34004944 (to nie reklama) + Sempron
2200+ z proline za 175 zl - wyjdzie mi ze doplace do tego kolo 160 zl -
oplaca mi sie takie cus? Czy moze zaproponujecie jakas lepsza opcje? Tylko
nie drozsza boi fundusz malutki jak widac.... a taki procesorek 1,5 ghz
narazie starczy, jeszcze wymienie kiedys sobie grafike na jakiegos ATI albo
gforca 64mb... ram narazie mam 256 i chyba starczy

i jedszcze jedno - jakie chlodzenie najtansze do tego? Nie chce podkrecac -
czy taki najtanszy wiatrak i radiator starczy?

--
kubaz