Jaki monitor?

Autor: Jarek <j_jaro_at_WYTNIJ.TO.wp.pl>
Data: Tue 02 Nov 2004 - 19:17:22 MET

Mój problem polega na tym, ze musze kupic monitor CRT 17'', chodzi jednak o
taki sprzet ktory bedzie uzywany maxymalnie 2*2dni/miesiac, w okresie
wakacji moze troche czescie, ale i tak mysle ze bedzie sie to zamyklo w
max1,5tyg/miesiac..
Dlatego chodzi o cos taniego i tutaj moje pytanie czy radzilibyscie kupic
cos uzywanego z allegro czy nowy, praktycznie no name taki np ja ten
pierwszy tutaj... http://www.arest.pl/index.php?inc=cennik&katid=21

dzieki za wszelka pomoc...
pozdrawiam
Jarek

p.s. jezeli jakims cudem widac tego posta po raz drugi to sorry ;/ ale ja
mimo ze dalem wyslij to go nie widze..