Re: odtwarzacz mp3 - mobile

Autor: kpawel <Adres_at_W.Stopce>
Data: Tue 02 Nov 2004 - 19:10:12 MET

Dnia 11/2/2004 6:46 PM, Użytkownik azbest napisał:

> slyszalem ze obudowa sie kruszy ;)

To chyba źle słyszałes. Jeśli u mojej siostry się nie kruszy, to Tobie
przez najbliższe 10 lat też nie powinna.
Po prostu mój sioster to wielki dewastator i dzieki temu wiem co jak
jest wytrzymałe ;)

> no wlasnie. tak jak napisales. jest on po prostu za duzy :(

Za duży - to znaczy nie wchodzi do kieszeni (w spodniach) obok dokumentów :)

> inni nazwaliby go na pewno "tandetnym" ale nie jest zly.

Bo wyglada całkowicie tandetnie. Plastikowa, tania, trzeszcząca obudowa.
  Ale nie ma powodu do narzekań.

> moze jakies inne modele znasz co by mialy:
> - mikrofonik
> - zewn pamiec
> - zewn zasilanie (bateria, nie aku)
> - tuner FM

A jesli byś mógł zrezygnować z zewnętrznej pamięci to zobacz takie coś:
http://www.psik.pl/shop/product_info.php?cPath=27&products_id=86
mam, uzywam i działa. I dobrze działa. Oprócz pamięci zewn ma wszystko
(w tym modelu radio jest na kablu do słuchawek).

> Myslalem, ze za ~400 PLN dostane taki model (bez pamieci) a tu widze ze za dobry

KILu Ci podał adresik do czegoś takiego.

> odtwarzacz trzeba dac 600-1000 PLN, a w takiej cenie to juz wole sobie kupic
> cyfraka KODAKA :)
> Obejdzie sie niestety bez musika :(

Chcesz fajne - to płać. Tak już jest ;/

--