Re: odtwarzacz mp3 - mobile

Autor: azbest <adamzz5_at_poczta.onet.pl>
Data: Tue 02 Nov 2004 - 18:46:41 MET

> nazywa się toto: Diva MP3
> http://mydivaplayer.com/html/diva.html
> http://www.playery.pl/playery_mp3_oferta_odtwarzaczy_mp3.html
> http://www.google.pl/search?num=100&hl=pl&q=diva+mp3&btnG=Szukaj&lr=

merci za adresy :)

> zalety:
> - ma pamięć wewnętrzną (mój ma 64mb, ale może być wieksze)
> - możliwośc włożenia karty CompactFlash
> - dobra jakość dzwięku
> - długo zyje na bateryjce (jedna AA)
> - dość tani
> - w miarę wytrzymały (tzn moja siostra uzywa od roku i jeszcze
> urządzonko działa)

slyszalem ze obudowa sie kruszy ;)

> wady (jak dla mnie):
> - za duży (prywanie mam takie malusie 256mb)
> - brak podświetlania ekranu !!! (przynajmniej to co ja mam)
> - badziewny wyświetlacz (cyfrowy)

no wlasnie. tak jak napisales. jest on po prostu za duzy :(
inni nazwaliby go na pewno "tandetnym" ale nie jest zly.

moze jakies inne modele znasz co by mialy:
- mikrofonik
- zewn pamiec
- zewn zasilanie (bateria, nie aku)
- tuner FM

Myslalem, ze za ~400 PLN dostane taki model (bez pamieci) a tu widze ze za dobry
odtwarzacz trzeba dac 600-1000 PLN, a w takiej cenie to juz wole sobie kupic
cyfraka KODAKA :)
Obejdzie sie niestety bez musika :(

--
Pozdrowienia,