Re: Czy wymiana wszystkich podzespołów ma sens?

Autor: GLide <glide_at_WYTNIJterramail.pl>
Data: Tue 02 Nov 2004 - 16:10:39 MET

Dnia Tue, 2 Nov 2004 15:40:41 +0100, Bartek napisał(a):

> A jeśli wyminie tylko procka? Wiem ze athlony największą wydajność mają przy
> pamięciach ddr, ale może wzrost wydajności spowodowany wymianą płyty i
> pamięcią nie bedzie aż tak duży żeby wydawać 900 PLN na wszystko.
> Martwię się jednak tym czy płyta solteka obsłuzy mi tego athlona 2400+.

Poszukaj na stronie Solteka w dziale Support - listy obslugiwanych
procesorow (CPU Support list).
Co do zasadnosci zakupu samego procesora. Jesli na twojej plycie pojdzie to
nic nie stoi na przeszkodzie odlozyc zakup reszty gratow do momentu
bardziej dla ciebie korzystnego (np. ze wzgledow finansowych) - procesor
bedziesz juz mial. Na pewno nawet w podstawowym wariancie odczujesz
przyspieszenie nie takie jak na NForce z dual channel ram ale i tak spore.

GLide

--
[Epox 8KRA2+, 2x512MB PC3200, Athlon XP-M 2400@3300@1.65V(FJQ4C)]
[Gainward GF4-PP Ti4200@4800, Viewsonic VX900-2, Winfast TV2000 ]