2 karty graficzne i 2 pulpity - JAK ?

Autor: Grzegorz <niemamadresu_at_yahoo.com>
Data: Tue 02 Nov 2004 - 16:05:11 MET

Czy ktoś wie jak to zrobić ? Żeby rzecz wyjaśnić dodam, że używam Rivy TNT2 oraz ATI
3D Rage II (WinXP oraz sterownik nVidii NVIEW).

Windows pozwala rozciągnąć jeden pulpit na dwa monitory, a Nview pozwala zdefiniować
32 pulpity. Jest jednak jeden szkopół: jeśli wybieram pulpit numer 2 - też będzie on
rozciągany na dwa monitory. A ja chcę mieć pulpit 1 na 1 monitorze i pulpit 2 na 2
monitorze.

Dlaczego, zapyta ktoś ?

Dlatego że jeśli na rozciągniętym na 2 monitory pulpicie uruchamiam np. Quake'a -
tzn. aplikację pełnoekranową - to wypełnia ona monitor 1 a monitor 2 zostaje
zablokowany (obraz jest zamrożony). Chciałbym aby drugi monitor byl wolny i mógł
pokazywać jakąś aplikację...

--
Grzegorz