Re: scsi czy ide

Autor: Michal Kawecki <kkwinto_at_o2.px>
Data: Tue 02 Nov 2004 - 00:22:57 MET

Użytkownik "Sander" <ROT13_fnaqre3@tnmrgn.cy_ROT13> napisał w
wiadomości news:cls9ve.248.9@Hobby.od.18.lat

> To nie są bzdury, swego czasu było nawet trochę szumu wokół tego.
> Taki np. Seagate jest przewidziany na 8h/dobę, jeżeli pracuje 10h,
> to MTFB spada o wspólczynnik 1.8.

Słuchaj - swego czasu toczyliśmy dyskusję na ten temat. Podałem Ci
konkretne cytaty od ludzi, którzy rozpoznawali ten temat bezpośrednio w
supporcie IBM-a (dla zainteresowanych - http://tinylink.com/?qagL9BzfJk,
http://www.smh.com.au/articles/2002/03/29/1017206195928.html), odezwał
się też ktoś kto rozmawiał z supportem WD. Widać z nich, że cała sprawa
wynikła ze zwykłego nieporozumienia, a żaden producent dysków - łącznie
z IBM - nigdy NIE sugerował, że ich dyski nie mogą pracować 24 h/dobę.

W innym poście (http://tinylink.com/?KAKsk7ClDW) podałem dokładną
interpretację obliczania MTBF, gdzie wykazałem, dlaczego i w jakim
stopniu on spadnie po przyjęciu innego czasu pracy niż założony
DOMYŚLNIE przez producenta danego dysku do przeprowadzenia obliczeń.

A jakie konkrety dostałem od Ciebie? Ano, jedyna konkretna informacja,
jaką udało mi się z Ciebie wydobyć - oprócz nieokreślonych teorii
spiskowych dotyczących producentów dysków ;-) - to powołanie się na link
do jakiegoś artykułu w PCWK. Którego notabene nie udało mi się
przeczytać (a który musiał chyba Tobą nieźle wstrząsnąć... ;->).

Jeżeli pojawiły się jakieś nowe, nieznane mi do tej pory informacje na
ten temat - to chętnie się z nimi zapoznam. W przeciwnym razie -
wybacz - ale trudno mi Twoje rewelacje traktować poważnie.

P.S. Jeżeli gdzieś Cię uraziłem w powyższej wypowiedzi to z góry Bardzo
Przepraszam.

/odpowiadając zmień px na pl/