Re: Windows 2000 i proces LSASS.EXE

Autor: Raku <raku_at_NOSPAM.amigos.kom.pl>
Data: Mon 01 Nov 2004 - 09:40:58 MET

Mariusz Walczewski wrote:

> System daje mi minutę na zapisanie zmian i wyłącza komputer.
> Przeinstalowałem system od nowa (razem z formatowaniem dysku), sprawdziłem

Fachowcy radzą instalację systemu z odłączonym kablem sieciowym - po czy
należy wgrać łatki (wszystkie) i dopiero podłaczyć go do sieci.
hihi tylko jak to zrobić bez sieci - zostawiam tobie dorozwiązania.

P.S.
Jaki system takie rozwiązania.
Oczywiście lepiej zintegrować SP2 z XP i z takiego CD instalowac system.

--
Raku