Windows 2000 i proces LSASS.EXE

Autor: Mariusz Walczewski <mwalczewski_at_wp.pl>
Data: Mon 01 Nov 2004 - 09:05:13 MET

Witam grupowiczów.
Od pewnego czasu mam następujący problem:
Chwilę po uruchomieniu systemu (windows 2000 sp4) system wyświetla okienko
dialogowe:
"Proces LSASS.EXE został nieoczekiwanie zakończony. Kod powrotu 128. Proszę
zapisać zmiany........."
System daje mi minutę na zapisanie zmian i wyłącza komputer.
Przeinstalowałem system od nowa (razem z formatowaniem dysku), sprawdziłem
najnowszym antywirusem i nic nie pomaga.
Za każdym uruchomieniem sytuacja się powtarza.
Mam AMD Duron 800 MHz na płycie ECS K7VZA 384 MB ramu.
Jeśli ktoś wie coś na ten temat proszę o podpowiedź
Pozdrawiam serdecznie
Mariusz.