Re: California Access, Aristo, Gericom itp. - warto?

Autor: Rafaus <rafaus_at_op.pl>
Data: Mon 01 Nov 2004 - 07:56:37 MET

> Jak to w koncu jest? Sam nie wiem, co o tym sądzic. Warto brac niemarkowe,
> czy nie? Ile jest prawdy w twierdzeniu, ze większosc niemarkowych laptopow
> to Clevo ze znaczkami CA, Gericom czy Actina?

Jeżeli masz tyle pieniędzy, żeby kupić markowego, to kup IBM albo Toshibe i
się nawet nie zastanawiaj, ale jeśli chcesz komputer tańszy to CA będzie tak
samo dobrym wyborem jak inne marki mniej znane. Mam i toshibe, która od 4
lat działa bardzo dobrze i CA od 3 miesięcy, który chodzi 16 godzin na dobę
i tez na razie nic sie nie dzieje.

Pozdrawiam

Rafał S.
rafaus00@go2.pl