Re: uszkodzony procesor?

Autor: perszing <marcin-kowalik_at_wp.pl>
Data: Mon 01 Nov 2004 - 00:38:31 MET

M. napisał(a):

> Czesc, mam taki oto problem...
> Dostal mi sie w lapy komp z Celeronem 300 na pokladzie. Nie dalo sie na tym
> cudzie zainstalowac windowsa(98) bo wieszal sie w roznych dziwnych momentach
> przy instalowaniu z plyty a przy instalacji z HDD wyrzucal bledy odczytu a
> potem zwisl(scandisk nie wykrywal bledow na dysku). Po wymianie ramu sytuacja
> ta sama. Knoppix przy bootowaniu wykrywal bledy Irq i Dma ale potem sie
> odpalal.Na tym samym hdd w innym kompie(z innym prockiem) system instalowal sie
> bez problemu. Po podlaczeniu procka i hdd do innej MB taka sama sytuacja jak na

No to wyglada, ze procek uwalony jest. A jaki to jest procek, znaczy na
jaka podstawke? Bo jesli masz procka w wersji na socketa i do tego
przejsciowke to moze byc winna wlasnie przejsciowka, a nie procek. A jak
masz wersje slotowa to zobacz moze sa styki zabrudzone? Mala szansa, no
ale zawsze mozna spradzic.

> poczatku (tylko Knoppix zadnych bledow nie sygnalizuje).Odpada tez kwestia
> zasilacza bo probowalem rozne. Na koniec odpalilem w DOSie programik CORSPEED
> (do testowania CPU:) ) i tu dopiero dzieja sie cuda: program wykrywa CPU jako
> Cyrix o zegarze 461.5 a cache drugiego poziomu wielkosci raz 16kb raz 256kb.
> Nie mam trzeciej plyty ze SLOT 1. Maja panowie jakies pomysly?

Wyglada na to ze ten progam to jakas stara wersja, no chyba ze inne
celerony wykrywa prawidlowo.

--
p.
MS Windows 2003....najtaniej....ZAPRASZAM