Re: LAN XP-XP

Autor: Czerwo <bartek_at_listonosz.no-ip.com>
Data: Sun 31 Oct 2004 - 12:34:45 MET

Tolcondir wrote:

> Użytkownik "Robert" <romar@klub.chip.pl> napisał w wiadomości
>
> Połączenie dwóch kompów pod XP jest dość proste. Musisz mieć włączone
> obydwa komputery. W panelu starowania odnaleźć połączenie sieciowe a w nim
> konfiguruj sieć w domu lub w małej firmie. Potem działasz według kreatora.
> Pamiętaj, żeby w obydwu komputerach ustawić tą samą nazwe grupy. Powinno
> działać.

Panel sterowania -> polaczenia sieciowe -> polaczenie lokalne (to od karty
sieciowej) wlasciwosci -> wlasciwosci protokolu tcp/ip -> adres ip dla
pierwszego kompa np. 10.10.10.1 i maske 255.255.255.0 a dla drugiego
10.10.10.2 i maske 255.255.255.0, grupe robocza mozesz ale nie musisz miec
takiej samej jak chcesz wejsc na 2 komp to otwierasz moj komputer i na
pasku wpisujesz //10.10.10.1 lub //10.10.10.2 zaleznie na ktory mokputer
chcesz wejsc
Pozdrawiam