Re: LAN XP-XP

Autor: Tolcondir <tolcondir_at_poczta.fm>
Data: Sun 31 Oct 2004 - 12:05:02 MET

Użytkownik "Robert" <romar@klub.chip.pl> napisał w wiadomości
news:4184bdb0@news.vogel.pl...
> Jak połączyć dwa pc z Windows XP przy pomocy skrętki cross. Jak to zrobić
> żeby widziały sie komputery.
> Nie mogę tego pokonać. Interesuje mnie tylko sieć oparta na oprogramowaniu
> win xp.
> Pewnie czegoś nie ustawiłem należycie.

Połączenie dwóch kompów pod XP jest dość proste. Musisz mieć włączone obydwa
komputery. W panelu starowania odnaleźć połączenie sieciowe a w nim
konfiguruj sieć w domu lub w małej firmie. Potem działasz według kreatora.
Pamiętaj, żeby w obydwu komputerach ustawić tą samą nazwe grupy. Powinno
działać.