Re: wiatrak na grafie zaczyna rzęcić

Autor: ADi <svspvb_at_jc.cy>
Data: Sun 31 Oct 2004 - 10:03:48 MET

Nie tak dawno temu osobnik Mumin* zarzucił tekstem:
> Użytkownik "mac" <gta100@wp.pl> napisał w wiadomości
>
> Olej pogorszy sprawę ;) Nowe wiatraczki są od 10zł, a dobre od 40zł,
więc
> w czym problem?

Dlaczego pogorszy? Ja w swoim wiatraczku po przeczyszczeniu go benzyną
i nasmarowaniu olejem silnikowym chodzi cichutko jak nigdy. Chodzi tak
od 2 m-cy i narazie nie narzekam...

--
[ -===--Intel & nVidia Powered--===- ]
[ ==adres e-mail kodowany w ROT-13== ]