Re: wiatrak na grafie zaczyna rzęcić

Autor: Krzysztof Pawleta <pawletak_at_onet_ZAMIEN_poczta.pl>
Data: Sun 31 Oct 2004 - 11:24:10 MET

Mumin* wrote:

> [...]
Ja smaruję smarem silikonowo-teflonowym - na moim Ti4200 da się śmigiełko
wyciągnąć (trzyma je tylko magnes ;-)
Jeżeli karta jest na gwarancji to pytaj sklepu - każda ingerencja w kartę
spowoduje utratę gwarancji!

> Olej pogorszy sprawę ;) Nowe wiatraczki są od 10zł, a dobre od 40zł, więc w
> czym problem?

Ciekawe, gdzie widziałeś PASUJĄCE wiatraczki do kart graficznych za taką
cenę? Ja np. potrzebuję wiatraczek-śmigiełko fi=30 (jest wewnątrz
radiatora) przykręcany na 3 śrubki o rozstawie 25...

|		 'Krzys' Pawleta		|
|	  mailto:pawletak@poczta.onet.pl 	|
|_______ICQ# 1582962___________GG: 259602_______|