Re: Kondziolki do plyty ?

Autor: perszing <marcin-kowalik_at_wp.pl>
Data: Sat 30 Oct 2004 - 21:23:43 MET DST

klimecki napisał(a):

> Poltora roku temu mialem 'kondensatorowy' problem z uzywana plyta Abit SA6R
> [zakladama ze markowa:)]. Spuchniete elektrolity. Mieszkam w lodzi i choc
> sklepow elektronicznych jest tu sporo nie mieli dokladnego odwzorowania
> elementow (parametry byly ok tzn pojemnosc i napiecie pracy, sek w tym ze te
> ze sklepu mialy za duze gabaryty).

No ale przeciez te nowo wlutwonane nie musza lezec dokladnie na plycie
jak te stare. Jak za duze to nie obcinasz nozek, tylko takie
wlutowywujesz i pozniej je ustawiasz tak zeby nie przeszkadzalo nic.
Wiem, ze estetycznie to nie bedzie...no ale dzialac bedzie na pewno.

--
p.
LEGALNY Windows za 30 PLN...?