Re: Potrojny RAID

Autor: GMN <weq_at_tlen.pl>
Data: Sat 30 Oct 2004 - 21:09:53 MET DST

Lopi wrote:
> In news:cltpf5$pn$1@atlantis.news.tpi.pl,
> GMN <weq@tlen.pl> typed:

> a nie mozesz tak zrobic na kontrolerze ?

No wlasnie...
Otoz jak poszedlem do sklepu i zazadalem 4portowego kontrolera to mi
zaspiewali 1000 z hakiem. Dwuportowy - owszem OEM za 80zl. Zerknalem na
pare sklepow internetowych - podobnie. Ale ostatnio widzialem w necie
fotki pewnego kontrolera za 130zl - mial 4 porty SATA. Kontroler o takim
oznaczeniu figuruje w wiekszosci cennikow, tylko ze jest napisane ze ma
dwa porty. Rozwiklam to do konca... (pojde do sklepu i zazadam obejrzenia).
GMN
PS. Ale czysto eksperymetnalnie mnie interesuje takie rozwiazanie - czy
BIOS widzi kontrolery jako jeden dysk czy jako kontroler dyskow?