Re: ile to bedzie kosztowac

Autor: perszing <marcin-kowalik_at_wp.pl>
Data: Sat 30 Oct 2004 - 17:04:47 MET DST

Kajko napisał(a):

> Chcialbym przeprowadzic drobna modernizacje swojego sprzetu(procesor tylko
> 333MHz) i skoczyc gdzies na na plyte z procesorem okolo 1.5 Ghz(+obudowa).
> Chcialbym przeniesc ze swojego starego komputera nastepujace czesci: : karta
> AGP 16MB,RAM 3xDIMM 64 100MHz.
> A wiec chodzi mi oto, zeby nowa plyta miala zlacze AGP, zeby podeszly do
> niej te pamieci i potrzebne mi sa jeszcze co najmniej dwa zlacza USB.
>
> Ile mnie cos takiego (obudowa,procesor+plyta glowna) pasujacego do
> powyzszego,nawet uzywane - moze kosztowac? Czy sa plyty pod procesor 1.5Ghz,
> [...]

Kup plyte pod AMD tj. MSI K7T TURBO2 ver5.0. Koniecznie w wersji
BOX'owej (pudelkowej), co mozna poznac po czerwonym laminacie, pomiarze
temperatury, napiec itd itd. Pisalem juz na tej grupce o tym z 3
miesiace temu, wiec sobie zobacz do archiwum.

Roznice w wygladzie BOX'a i OEMa mozesz sobie zobaczyc na stronie MSI

--
p.
LEGALNY Windows NAJTANIEJ !!!