ile to bedzie kosztowac

Autor: Kajko <1panaceum1_at_interia.pl>
Data: Sat 30 Oct 2004 - 10:45:46 MET DST

Chcialbym przeprowadzic drobna modernizacje swojego sprzetu(procesor tylko
333MHz) i skoczyc gdzies na na plyte z procesorem okolo 1.5 Ghz(+obudowa).
Chcialbym przeniesc ze swojego starego komputera nastepujace czesci: : karta
AGP 16MB,RAM 3xDIMM 64 100MHz.
A wiec chodzi mi oto, zeby nowa plyta miala zlacze AGP, zeby podeszly do
niej te pamieci i potrzebne mi sa jeszcze co najmniej dwa zlacza USB.

Ile mnie cos takiego (obudowa,procesor+plyta glowna) pasujacego do
powyzszego,nawet uzywane - moze kosztowac? Czy sa plyty pod procesor 1.5Ghz,
na ktorych te pamieci beda chodzic?