Cichy zasilacz

Autor: gregor <gregor777_at_poczta.onet.pl>
Data: Sat 30 Oct 2004 - 13:34:24 MET DST

Witam!
Od dłuższego czasu zastanawiam się co zrobić by mój komputer chodził
wreszcie cicho.
Zawsze wydawało mi się że to wina zasilacza noname, kupiłem więc
polecony w sklepie Chieftec 360W ATX-1136H i co? i dupa blada:(
Albo zasilacz jest marny albo już nie wiem....
Co robić? Niby ma to cuś automatyczną regulację obrotów, ale i tak jest
strasznie głośno. A tak patrząc na temperatury w biosie to widzę że
mogłoby spokojnie wolniej się kręcić, Jest jakiś program by go
zpowolnić? Jakiś inny sposób? W ogóle się na tym nie znam:(
Mam płytę Epox i słabego athlona. Prosze o radę

pozdrawiam
Karol