Re: VIVO? Tuner TV BT878? Karty polprofesjonalne Pinnacle?

Autor: semp <semp_REMOVE_THIS__at_semp.prv.pl>
Data: Fri 29 Oct 2004 - 21:16:47 MET DST

In article <clu0ks$s6v$1@inews.gazeta.pl>, "|\\/|arci|\\|"
<em.en@g.a.z.e.t.a.pl> says...
> Czy mógłbyś to rozwinąć? Czy chodzi o coś podobnego do Macrovision -
> nagłe rozjaśnianie ekranu w dość krótkich odstępach czasu?
> Miałem taki przypadek podczas próby zgrywania własnoręcznie nagranej kasety.

Dokladnie tak. To Macrovision, a raczej dosyc specyficzna jego forma. Po
prostu ATI nie chcialo robic sobie problemow z wielkimi koncernami, wiec
zawarlo w swoich sterownikach odpowiednie instrukcje, ktore proboja
zidentyfikowac czy kaseta jest zabezpieczona macrovision i jesli
odpowiedz jest twierdzaca to dodaja programowo efekt, ktory wyglada
zupelnie jak macrovision albo blokuja mozliwosc nacisniecia przycisku
capture (w zaleznosci od modelu). Problem w tym, ze ten mechanizm jest
zbyt czuly i czasami (w moim przypadku stanowczo za czesto) wrzuca
macrovision tam gdzie nie trzeba. Efekt jest taki, ze nie moge zrzucic na
dysk ponad polowy kaset, ktore nagralem moja wlasna kamera (stary
Panasonic vhs-c). ATI w tym momencie ewidentnie narusza moje prawa i
nawet chetnie bym wystosowal do nich maila (albo sprobwal rozkrecic
sprawe przy pomocy jakiejs gazety komputerowej) ale nie bardzo wiem gdzie
pisac, bo nie namierzylem polskeigo oddzialu ATI.
Jesli miales taki przypadek podczas proby zgrywania wlasnorecznie
nagranej kasety to pewnie wlasnie to ("false MV", "false Macrovison").
Czy udalo Ci sie jakos rozwiazac ten problem?

pozdrawiam
semp.