gigabyte 848PE + zla temp.?

Autor: delphiak <delphiak_at_interia.pl.delete.this>
Data: Fri 29 Oct 2004 - 21:12:30 MET DST

Witam.

mam procka cel. 2.4ghz (L2 128kb) na plycie gigabyte 848PE i mam taki
problem ze, czujnik na tej plycie podaje mi chyba zaniżoną temperature :/

Bo wczesniej mialem ASRocka i tam nie schodzila temp. ponizej 46 stopni
(okolo)

a teraz i w BIOSie i we wszsystkich programikach pokazuje ze mam niby
tylko 23 (gdy idle) - 37 (tylko gdy 2.4 @ 2.778 ;p )

i teraz nie wiem ile jeszcze moge wykrecac procka, bo nie wiem czy ta
temp. jest prawdziwa, a jesli nie to o ile zanizona? spotkal sie juz
kiedys moze ktos z czyms takim?

btw: jaka jest max. temp. dla tego celerona?

ps. updatewalem juz bios i dalej to samo :/