Re: Bad sektory POMOCY

Autor: Jawi <jaworskipiotr_at_usunto.poczta.fm>
Data: Fri 29 Oct 2004 - 20:25:41 MET DST

> Chcialbym zebyscie mi polecili jakis programik do usuwania badow lub ew.
> za
> pomoca ktorego mozna bylo go tak podzielic na partycje zeby ominac zle
> sektorki.
> Pozdrawiam majkelc
Jeśli bady się pojawiły to musisz wiedzieć gdzie są. kiedyś używałem "Disk
Editor" Nortona i usuwałem je. Z regóły pojawią się następne w innych
miejscach, szkoda chyba nerwów. Miałem kiedyś też taki sektorki na końcu
dysku to poprostu zmniejszyłem wielkość partycji i akurat ominąłem te
miejsca. Czy w 3,2 GB warto?
pozdrawiam