Bad sektory POMOCY

Autor: majkelc <majkelc_at_poczta.onet.pl>
Data: Fri 29 Oct 2004 - 19:10:38 MET DST

Witajcie!!!
Mam problemik z dyskiem. Jest to dysk 3,2 GB do tej pory pracowal super nic
sie z nim nie dzialo, od jakiegos czasu zaczął dziwnie sie zachowywac
wieszac system itd. Wiem ze najprawdopodobniej pojawily sie jakies bady.
Chcialbym zebyscie mi polecili jakis programik do usuwania badow lub ew. za
pomoca ktorego mozna bylo go tak podzielic na partycje zeby ominac zle
sektorki.
Pozdrawiam majkelc