płyta TUV4x przy starcie wchodzi samoczynnie do biosu!!!!startuje i

Autor: ankli <klim-an_at_o2.pl>
Data: Fri 29 Oct 2004 - 16:58:30 MET DST

Jeżeli ktoś miał taki przypadek to proszę o pomoc jak sobie z tym poradził.
Płyta Asus TUV4x przy starcie komputera samoczynnie wchodzi do biosu i
wyświetla się komunikat:
"system intruded, chassis opened or tempered before. Please check the
system"
Przypuszczam, że to jakiś mylny komunikat ale w żaden sposób nie mogę sobie
z nim poradzić.
Odłączyłem o komputera już wszystko nawet dyski została tylko karta grafiki
i dalej to samo.
Myślałem, że to coś z biosem ale nie da się wgrać innej wersji bo z niczego
nie bootluje. Tak jak piszę zaraz wchodzi do biosu i pisze w/w komunikat.
Wgrany jest najnowszy bios do tej płyty i komputer działał długo ok pół roku
na tym biosie bez problemu.
Jeżeli ktoś miał takie zdarzenie i sobie z nim poradził to proszę o pomoc.

pozdrawiam wszystkich Antoni K.