Re: Jakość CD

Autor: Paweł Tomaszewski <pavel84_at_.invalid.pl>
Data: Fri 29 Oct 2004 - 16:56:56 MET DST

Piter wrote:

> Chciałbym zaznaczyć że czyta tamtą płytę. teraz sprawdzam drógą i jest
> dobrze jak narazie żadnych błędów

Musisz rozebrać napęd. Z boku lub z tyłu laserka jest malutki potencjometr.
Jeśli tam go nie ma to powinien być na taśmie łączącej laser z płytką.
Największy problem polega na tym, że musisz tym potencjometrem kręcić
naprawdę delikatnie. Jeśli przekręcisz za mocno to napęd może kręcić płytą
w odwrotną stronę lub wcale jej nie czytać :) Jeśli masz dobry dostęp do
tego potencjometra to możesz go ustawiać przy włączonym komputerze.
Ja dzięki temu zaoszczędziłem sporo czasu.

--
"Jeżeli ktoś uderzy cię w policzek, kopnij go w drugi."
* recepta na email: zamień .invalid na interia *