Re: PC>TV

Autor: SEBA <sim1982_at__spam_o2.pl>
Data: Fri 29 Oct 2004 - 15:09:39 MET DST

ja robilem cos takiego ale z riva tnt 2, zainstalowalem specjalne
detonatory, w ktorych byla mozliwosc przelaczenia obrazy z monitora na
tv, oraz wykrywanie urzadzenia (tv). pogrzeb w oprogramowaniu
detonatorow, moze masz jak nie to sciagnij sobie. UWAGA zwroc uwage na
odswierzanie tv zebys tv niespalil i uwarzaj na karte bo ja swoja
spalilem, wlasnie podlanczajc ja pod duzy tv, pod 14 cal chodzilo bez
problemow