PC>TV

Autor: Lechu <WYWALANTYSPAMLukasz33_at_xl.wp.pl>
Data: Fri 29 Oct 2004 - 13:55:46 MET DST

Witam

Jak podłączacie Komputer do Telewizora tak żeby filmy oglądąć ???

Próbowałem podłączyć- jednen koniec kabla do karty graficznej (mam GF 3 z
wyjściem telewizyjnym) + do muzycznej a na
drugim końcu wtyczka euro do telewizora (Thomson). Po podłączeniu nic zero
reakcji - oczywiście próbowałem manipulować
w TV i na kompie. Znacie jakąś strone gdzie to jest opisana krok po kroku
dla takiego laika jak ja ????