Re: Dysk WD40GB - czy uszkodzony nieodwracalnie? ( długie )

Autor: Czaszek <czaszek_at_NOSPAMtenbit.pl>
Data: Fri 29 Oct 2004 - 11:48:54 MET DST

> Witam!
> Pisząc od początku, więc tak:
> Od jakiegoś czasu dysk WD 40GB robił mi taki numer: ...

Hmm, ja też tak miałem na WD 40 JB i WD 80 JB, na szczęście poszły w dobrym
czasie do serwisu, chociaż nie powinno tak byc. 3 lata gwarancji powinno coś
znaczyć. Także przestroga- jak zacznie komuś tak świrować WD to zgrywać dane
i na serwis bo inaczej klops.
za tydzień wróci mój z serwisu, to moze się dowiem co sie z nim stało

--
Czaszek