Re: Tuner i zasilacz

Autor: KSX <k_strzelecBZDURY_at_op.pl>
Data: Fri 29 Oct 2004 - 11:48:38 MET DST

Dnia Fri, 29 Oct 2004 11:28:43 +0200, KILu <kilu@psxextreme.pl> napisał:

> Stawiam na brak separacji galwanicznej. Wstaw w szereg obu przewodów
> kablówki po kondensatorze kilka nF / min. ok. 200V.
nie wiem, czy to ma znaczenie, ale to nie kablówka, tylko antena
napowietrzna, która wisi za oknem
dodam jeszcze, że to zakłócenie/przesunięcie pojawia się przy capturowaniu
(na samym oglądaniu jest ok), albo przy zapuszczeniu oglądania divixa na
tv out (tak jakby pojawiało się przy większym obciążeniu, kiedy zaczyna
się zapis na hdd, lub kręci sie cdrom i jednocześnie obciążeniu procka
sporym)

> ja chyba wolałbym od razu kupić droższy, mocniejszy
> zasilacz.

tak też planuję zrobić

> Te podłe mierniki mają dokładność rzędu 0,1-0,01%.

czyli jedna setna lub jedna dziesiąta procenta (?) - czyli niezła
dokładność

w bydgoszczy 420 kosztuje 270 (na razie za tyle znalazłem)

--
-= KSX =-    [GG]: 490364
Odpowiadając wytnij bzdury z adresu.