Re: Tuner i zasilacz

Autor: KILu <kilu_at_psxextreme.pl>
Data: Fri 29 Oct 2004 - 11:28:43 MET DST

KSX wrote:
> 2) czy kiepskie napięcia mogą mieć wpływ na zakłócenia obrazu na
> tunerze?? sygnał idzie przez solidny wzmacniacz antenowy aktywny, nie
> jest to kasza tylko przesunięcie całego pasa obrazu...

Stawiam na brak separacji galwanicznej. Wstaw w szereg obu przewodów
kablówki po kondensatorze kilka nF / min. ok. 200V.

> może warto szarpnąć się na 420W, coby mieć większy zapas mocy...

Albo teraz porządnego, taniego Huntkeya, a za te dwa lata coś
mocniejszego. Choć ja chyba wolałbym od razu kupić droższy, mocniejszy
zasilacz.

> Pomiary przy pomocy matherboard monitor 5 i raczej podły miernik
> elektroniczny ~20zł.

Te podłe mierniki mają dokładność rzędu 0,1-0,01%.

k,