Re: Dwie karty COMPEX RL2000 - komputery się nie widzą.

Autor: Filip Drunkenstein <adres.wpodpisie_at_2.pl>
Data: Fri 29 Oct 2004 - 10:40:44 MET DST

Zobaczcie, co napisał(a) Filip Drunkenstein w poście
news:clqpqp$1lm$2@news2.ipartners.pl !!!
> Zobaczcie, co napisał(a) Zbyszek Misiewicz w poście
> news:clqoq5$t7f$1@korweta.task.gda.pl !!!
> To nie jest problemem teraz - było jak miałem jakieś 14 lat i w
> trzech chcieliśmy grać z kumplami z bloku.
> Jednym słowem stare dzieje.

OKI!!! Działa! zapomniałem, że wtedy nie tyle nie było samego terminatora,
co t-connectora z jednej strony kabla. Wszystkim Serdecznie dziękuję za
pomoc i serde(le)czne podejście(zwłaszcza Adamsowi, za to że nie poszedł na
całość pokazując jaki ze mnie sieciowy nowicjusz).

--
Pozdrawiam                        Filip Drunkenstein
   *** gg 10110110111110010000111 ***