Re: Dwie karty COMPEX RL2000 - komputery się nie widzą.

Autor: Filip Drunkenstein <adres.wpodpisie_at_2.pl>
Data: Thu 28 Oct 2004 - 14:48:16 MET DST

Zobaczcie, co napisał(a) Zbyszek Misiewicz w poście
news:clqoq5$t7f$1@korweta.task.gda.pl !!!
> Usenet-szkodnik *Filip Drunkenstein*, z uporem wartym lepszej
> sprawy wklepał, a w sekrecie Wam powiem, że było to *10/28/2004
> 12:32 PM*:
> Słynna "fala stojąca" ;-)
> Kup trzy t-connectory i dwa terminatory - będzie śmiagało.
> Gdzieś miałem całe wiadro zarówno jednych jak i drugich... po
> starych sieciach. Może by to hurtem na allegro wystawić... hm...
> :-) Zdr.
> z.

To nie jest problemem teraz - było jak miałem jakieś 14 lat i w trzech
chcieliśmy grać z kumplami z bloku.
Jednym słowem stare dzieje.

--
Pozdrawiam                        Filip Drunkenstein
   *** gg 10110110111110010000111 ***