Re: Zasilacz jeszczeraz

Autor: Smoq <smoq__at_usunto.poczta.onet.pl>
Data: Fri 29 Oct 2004 - 09:17:59 MET DST

Użytkownik "Hannibal" <WYWALANTYSPAMLukasz33@xl.wp.pl> napisał w wiadomości
news:clspl6$7u2$1@news.onet.pl...
> Witam
> Ostatnio dużo pisze się o zasilaczach na grupach i jakoś całyczas ktoś
> wciska że każdy zasilacz jest do bani a tylko Chieftec nadaje się do
> kupienia. Przymierzam się do wymiany zasiłki i akurat 360 może mi nie
> wystarczyć a 420 troche za dużo kosztuje
> (coś poniżej 200 zł). Czy ten zasilacz warty jest swej ceny:
> Q-TEC 400W BIG FAN. Najlepiej jak by ktoś miał jakiegoś Q-teca i opisał
> wrażenia z użytkowania.

Codegen przy Q-Tec'u to super zasilacz. Mialem taki zasilacz przez dzien :).
Od razu byl walniety. Zamienilem na inny. Watpie, czy mial 200W. Przy
wiekszym obciazeniu (kompresja mp3) wylaczaly sie dyski :). Zmienilem na
zasilacz innej firmy. W sklepie u kumpli, gdzie kupilem to badziewie, wzieli
na probe 5 sztuk, z ktorych 1 byl walniety od razu, 2 padly w ciagu
tygodnia, a jeden mial zdecydowanie mniejsza moc. Piaty byl bardzo
wytrzymaly, jak na Q-Tec'e. Pochodzil _az_ miesiac ;).

Smoq