Zasilacz jeszczeraz

Autor: Hannibal <WYWALANTYSPAMLukasz33_at_xl.wp.pl>
Data: Fri 29 Oct 2004 - 08:57:36 MET DST

Witam
Ostatnio dużo pisze się o zasilaczach na grupach i jakoś całyczas ktoś
wciska że każdy zasilacz jest do bani a tylko Chieftec nadaje się do
kupienia. Przymierzam się do wymiany zasiłki i akurat 360 może mi nie
wystarczyć a 420 troche za dużo kosztuje
(coś poniżej 200 zł). Czy ten zasilacz warty jest swej ceny:
Q-TEC 400W BIG FAN. Najlepiej jak by ktoś miał jakiegoś Q-teca i opisał
wrażenia z użytkowania.

Czytałem coś ostatnio że chiefteca 360 wydają lepsze i gorsze firmy ~ -
które są lepsze ???

Chciałbym coś porządnego zakupić bo po zakupieniu 2 dysku 40 GB i GF 3
znudziły mi się już ciągłe restarty sprzętu.
Teraz mam C 300 W więc pewnie wszytko lepsze będzie.