Re: starszy komputer - co wybrac

Autor: adasiek <podolany_at_poczta.wp.pl>
Data: Fri 29 Oct 2004 - 01:30:36 MET DST

Andrzej wrote:

> kumpel mnie prosil zeby mu doradzic wybrac komputer jako maszyne do pisania,
> jednak ma byc niezawodny, cena do 200 zl
> wybralem takie cos
> czy jednak wybrac taki sam
> ale zwykle pamieci bez ecc i zwykly dysk. chcialbym uniknal klopotow z
> instalacja systemu operacyjneo - win2k i w ogole chcialbym uniknac klopoow

no to po ch** bierzesz SCSI ?? wez dysk IDE;

poza tym ja juz nie mam sily na dyskusje z januszkiem;
uzywamy wsrod znajowych wiele tego typu komputerow;
Compaqi, Delle, ostatnio Neci i wszystkie sprawuja sie
bardzo dobrze; osobiscie wole poleasingowy sprzet markowy
niz kilkuletni sprzet "skladakowy"; i jest to dosyc
racjonalne podejscie; przede wszystkim ceny "markowej"
konfiguracji sa znacznie nizsze; zas jakos jest bardzo
dobra; wiem wiem januszek ze zaraz wyskoczysz ze swoimi
argumentami;

adas;