Re: Czym zasilić płytę z LGA775 ?

Autor: jax <jales1_at_Usun_spamop.pl>
Data: Thu 28 Oct 2004 - 20:57:19 MET DST

On Thu, 28 Oct 2004 20:45:25 +0200, yarcioo wrote:

> Jeeeeeeeezu, wykonałeś taką próbę ryzykując, czy kupiłeś w sklepie tak
> podłączoną płytę, a może tak nalezy podłączać - zalecenia producenta?
> Gdzie to mogę przeczytać?
> Bo jakoś nie mogę się zdobyć na odwagę.
> Kurde, a może Ty chcesz mnie nabrać? :]
trudno powiedzieć o twojej płycie ale intel zaleca takie postępowanie
do swoich płyt/ maje one złącze do podłączenia zasilania dodatkowo
jak do dysku HDD/
poza tym intel twierdzi że złącze jest kompatybilne "w dół"

-- Jacek Leśniewski

Zastrzeżenie: Nie zgadzam się na wysyłanie ofert na adres użyty
do/podczas wysłania tej wiadomości.