Re: Czym zasilić płytę z LGA775 ?

Autor: yarcioo <yarcioo_at_wp.pl>
Data: Thu 28 Oct 2004 - 20:45:25 MET DST

Użytkownik Pawel napisał:

> Użytkownik "yarcioo" <yarcioo@wp.pl> napisał w wiadomości

> ciach
>
> Mam P5GDC-V DELUXE i Tagana 380. Dziala na 20pinach a 4 obok sa wolne.
> Wtyczka co prawda sie nie zatrzaskuje ale siedzi.

Uuuuuuuuu!!!
Jeeeeeeeezu, wykonałeś taką próbę ryzykując, czy kupiłeś w sklepie tak
podłączoną płytę, a może tak nalezy podłączać - zalecenia producenta?
Gdzie to mogę przeczytać?
Bo jakoś nie mogę się zdobyć na odwagę.
Kurde, a może Ty chcesz mnie nabrać? :]

Pozdrawiam
Jarek

--
Darmo się pocę, Aby dotrzymać kroku epoce.
yarcioo@wp.pl