Czym zasilić płytę z LGA775 ?

Autor: yarcioo <yarcioo_at_wp.pl>
Data: Thu 28 Oct 2004 - 19:45:35 MET DST

Kupiłem taką właśnie płytę pod nowe Pentium IV - Asus P5P800, no i
niespodzianka - jest tylko 24pinowe złącze zasilające.
Wiedziałem, że płytym z nowymi chipsetami Intela z tym gniazdem mają
przebudowane zasilanie, ale pisali że obok nowego gniazda znajdę to
20pinowe z 4pinowym w które wepnę kabelek do zasilania dysku.
A tu niema :O
Szukam teraz po cennikach moich dostawców i nie widzę takiego zasilacza.
Jakie powinien mieć oznaczenie, ile może kosztować?
Gdzie go kupić?

Zdrówka
Jarek

--
Darmo się pocę, Aby dotrzymać kroku epoce.
yarcioo@wp.pl