ALL-in-One a funkcjonalnosć faxu

Autor: Kajzed <kajzed_at_wp.pl>
Data: Thu 28 Oct 2004 - 16:11:49 MET DST

Poszukuje urzadzenia all-in-one
z możliwościa wysyłania i odbierania faksów
zarówno przy pomiocy i bez PC.Większosc urządzeń chwali sie
uniwersalniością faksu ale ma np.ograniczenia w postaci braku możliwości
  odbierania faksów na PC.
Chodzi mi o pełna funkcjonalność faksu czyli
1. przychodzace faksy noca mogę wydrukować ale także najpierw je
przejrzec na PC
2. Wysłac faks opracowany na PC jaki i ten bezposrednio z urzadzenia
all-in-one.
Wydaje mi się ze tylko takie urządzenia maja sens jezeli chodzi o
oszczędność papieru.

Zależy mi na niezawodności urządznia a karty wewn. modemowe
zbyt czesto zawieszały mi peceta. Nie wiem jak to wyglada z zewn. modemami.
Moze wystarczy dobry modem zewn. +drukarka +skaner ?

KajZed