problem z raid 0

Autor: Skylla <skylla1_at_op.pl>
Data: Thu 28 Oct 2004 - 16:09:56 MET DST

Witam,
jest serwer HP Proliant z kontrolerem raid (0, 1, 0+1, 5).
Jest na tym win2003 serwer.
Jest 1 dysk skonfigurowany jako macierz raid 0 w biosie kontrolera.

Teraz chcę dołożyć 2 dysk.

Jesli go podepnę to tego kontrolera raid (obojętnie który kanał i pri czy
sla)
bios kontrolera konfiguruje mi to jako drugi w macierzy raid 0, ale w
systemie
jest widoczny jako offline i nic z nim zrobić nie mogę.

Jesli go podepnę do ide - chodzi bez problemu, tworze na nim dysk dynamiczny
i wolumen - wszystko działa.

Jest jednak tylko jeden kanał eide i siedzi na nim juz cd.
Są za to 2 kanały raid.
Jak to skonfigurować, aby dwa dyski podpięte do tego kontrolera raid
działały niezaleznie???
(w biosie kontrolera nie ma takiej opcji???)

S.
P.S. Dysk siedział w kompie przed zainstalowaniem systemu, został wyjęty i
wrócić ma teraz.
Być może jest na nim info ze był częscią macierzy raid.
Jesli tak, to jak się pozbyć tego infa, najlepiej nie tracąc danych?