Re: Prosze o porade

Autor: >>>Janusz<<< <edgar_news_at_tenbit.pl>
Data: Thu 28 Oct 2004 - 13:51:09 MET DST

Użytkownik >>>Janusz<<< napisał(a):
> Najlepiej bedzie jak najpierw kupisz pamiec, im wiecej tym lepiej, 256 IMO
> teraz to minimum. Jesli pozniej kupisz jakas porzadna karte graficzna to
> moze sie okaze ze nie trzeba bedzie wymieniac procka do simsow. W kazdym
> razie jesli mialbys wymieniac procesor na szybszy to juz lepiej sprzedac
> stare graty i kupic jakas uzywana plyte z athlonem XP.
>
> Napisz jeszcze ile chcesz kasy przeznaczyc, bo ciezko cos w ciemno
> poradzic.

To co ewentualnie mógłbym kupić:
Pamięć już znalazłem 256 MB PC 133 za 120 zł
Kartę graf. też GeForce4 MX 420 AGPx8 64 MB 64-bit TV-out 126 zł (a może
lepiej inną grafike??)
Czy coś takiego może być ??
Tak właśnie pomyślałem że zamiast wymieniać procka w tej płycie lepiej kupić
coś lepszego. Procków Pentium III takich powyżej 600 MB jest jak na
lekarstwo.
Aha mam Wina 98.
Czy na tym pójdą simsy?
Kasy chce przeznaczyć jak najmniej :P.