Re: Prosze o porade

Autor: perszing <marcin-kowalik_at_wp.pl>
Data: Thu 28 Oct 2004 - 12:48:26 MET DST

> Witam wszystkich na gr.,
> chciałbym rozbudować mojego PC niewielkim nakładem finansowym tak by
> spełniał mniej/więcej takie wymagania (The Sims 2):
> * Procesor 800 MHz.
> * 256 MB RAM-u.
> * System operacyjny Windows(R) XP, Windows ME, Windows 98 lub Windows 2000.
> * Co najmniej 3,5 GB miejsca na twardym dysku.
> * Karta graficzna obsługująca T&L z co najmniej 32 MB pamięci wideo.
> Aktualnie posiadam:
> Płyta: Intel Desktop Board D815EEA
> Grafika: zintegrowana na płycie
> Procesor: Pentium III 600 MHz
> [...]
Najlepiej bedzie jak najpierw kupisz pamiec, im wiecej tym lepiej, 256
IMO teraz to minimum. Jesli pozniej kupisz jakas porzadna karte
graficzna to moze sie okaze ze nie trzeba bedzie wymieniac procka do
simsow. W kazdym razie jesli mialbys wymieniac procesor na szybszy to
juz lepiej sprzedac stare graty i kupic jakas uzywana plyte z athlonem XP.

Napisz jeszcze ile chcesz kasy przeznaczyc, bo ciezko cos w ciemno
poradzic.

PS. Jesli 2x poszlo to przepraszam, ale ja u siebie nie widze mojego posta.

--
p.
Chcesz miec LEGALNEGO Windowsa? ZAPRASZAM